Aplicația Teleskop lansează un kit de feedback pentru organizarea mai bună a procesului de preluare de feedback, de integrare și raportare. Kit-ul Teleskop ajută școlile să își îndeplinească standardele de calitate referitoare la componenta de feedback, atât pe secțiunea de învățare, cât și pe cea referitoare la starea de bine / comunicare între elevi, profesori, părinți și directori. Permite o organizare mai bună și o cultura de feedback de suport, auto-evaluare si reglare a procesului de învățare/proiectare.

Aplicația funcționează din anul 2019 pe Android, iOS și în platforma web www.teleskop.ro, este gratuită pentru utilizare individuală a oricărui profesor și pînă în aprilie 2021 au fost completate peste 15.000 de formulare ale utilizatorilor elevi.

Kit-ul pentru școală poate fi activat gratuit pentru acest an școlar.
Școlile care doresc să ne adreseze întrebări despre aplicație sau despre kit sunt invitate să trimită un email la office@teleskop.ro

Echipa Teleskop crede că:
• Preluarea feedback-ului are ca prime obiective suportul, auto-evaluarea și reglarea procesului de învățare/proiectare.
• Feedback-ul elevilor este important și e responsabilitatea noastră să îl preluăm și să îl integrăm.
• Feedbackul anonim nu înlocuiește dialogul direct, ci îl completează.
• Un proces simplu și structurat de preluare a opiniilor elevilor, profesorilor și părinților reprezintă premise pentru sprijin, dialog și colaborare (reale) în școli.
• Confidențialitatea și protecția datelor sunt importante.

Ce conține kit-ul pentru școli?
• 7 formulare pentru profesori și 7 formulare pentru școală
• Confidențialitatea contului fiecărui profesor
• Facilitatea de a descărca rapoarte din conturile individuale
• Facilitatea de a descărca rapoarte (agregate) din contul școlii
• Recomandări de aplicare și acces la sesiuni de Q&A

Organizatorii vă transmit încrederea în rostul unui proces de colectare de feedback. Kitul de colectare a feedback-ullui a fost construite într-o echipa multidisciplinară și u trecut testul încrederii în școlile în care a fost aplicat. Are ca punct central ideea de sprijin, de auto-reglare și de responsabilitate a tuturor părților implicate în actul de învățare.